آموزش و مشاوره مزرعه شترمرغ از ابتدا تا انتها

مشاوره شروع پرورش شترمرغ و نکات آن و همچنین بهبود کیفیت مزارع شترمرغ دکتر زمانی پژوهشگر ارشد کشور

ostrich breeding

ostrich breeding

آخرین نظرات

آموزش و مشاوره مزرعه شترمرغ از ابتدا تا انتها

مشاوره شروع پرورش شترمرغ و نکات آن و همچنین بهبود کیفیت مزارع شترمرغ دکتر زمانی پژوهشگر ارشد کشور

آموزش و مشاوره مزرعه شترمرغ از ابتدا تا انتها

پژوهشگر و مروج ارشد کشوری در صنعت شترمرغ دارای سابقه 25 ساله تولید دام و طیور که 15 سال آن تخصصی و حرفه ای روی شترمرغ بوده و مقالات معتبر چاپ شده در ژورنال های معتبر خارجی و داخلی مانند انیمال ساینس کانادا و کنگره های علوم دامی کشور مانند هفتمین کنگره علوم دامی کشور و سابقه تدریس چندین ساله در دروس تخصصی پرورش شترمرغ و جوجه کشی دانشگاه جامع علمی کاربردی با توفیق بیش از 85 در صد از فراگیران در صنعت پرورش شترمرغ و آموزش در کلاس های کوتاه مدت و بلند مدت و خصوصی کاربردی و طراحی و نقشه کشی و ارزیابی و توجیه اقتصادی پرورش شترمرغ
تلفن تماس 09132098516 اکبر زمانی
akbar.zamani2020@yahoo.com

مشاور پرورش شترمرغ

 

خواص کلی گوشت شتر مرغ و فراورده های آنمشاور پرورش شترمرغ

گوشت این پرنده به دلیل کلسترول پایین و پروتئین عالی از نظر پزشکان برای بیماران قلبی و عروقی توصیه میشود. کسانی که از چاقی رنج می برند و نمی توانند گوشت قرمز مصرف کنند، گوشت شتر مرغ بهترین گزینه برای آنها خواهد بود. زیرا گوشت شتر مرغ ، کالری کمتر، چربی بسیار پایین و ویتامین ها و مواد معدنی زیادی دارد. همچنین گوشت شتر مرغ برای افراد کم خون نیز بسیار مفید می باشد. بر اساس گزارشات آزمایشگاهی و تحقیقات پزشکی، گوشت شتر مرغ سطح استرس بدن را پایین می آورد. لذا کسانی که از افسردگی رنج می برند می توانند در برنامه غذایی خود از گوشت شتر مرغ استفاده کنند. بر خلاف گوشت قرمز سایر دام ها، گوشت شتر مرغ ناقل بیماری های انگلی بین پرنده و انسان نمی باشد.
علاوه بر گوشت، تخم شتر مرغ نیز منبع غذایی بسیار قوی و غنی است. برای طراوت و تازگی پوست، استفاده از روغن شتر مرغ به شدت توصیه میشود و هم اکنون در بسیاری از آزمایشگاه های دنیا، محصولات بهداشتی حاصل از روغن شتر مرغ تولید میکنند. پوست شتر مرغ نیز یکی از گران قیمت ترین پوست حیوانات می باشد که اگر به درستی دباغی شود می توان در صنعت چرم سازی نهایت بهره را از آن برد.
در برخی از وسایل آرایشی از مژه های بلند شتر مرغ استفاده میشود. همچنین ناخن شتر مرغ به علت مقاومت زیاد از طرف جواهر فروشان برای جلا دادن جواهرات استفاده میشود.

  • مشاور پرورش شترمرغ از شروع تا انتها

مشاور پرورش شترمرغ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی