آموزش و مشاوره مزرعه شترمرغ از ابتدا تا انتها

مشاوره شروع پرورش شترمرغ و نکات آن و همچنین بهبود کیفیت مزارع شترمرغ دکتر زمانی پژوهشگر ارشد کشور

ostrich breeding

ostrich breeding

آخرین نظرات

آموزش و مشاوره مزرعه شترمرغ از ابتدا تا انتها

مشاوره شروع پرورش شترمرغ و نکات آن و همچنین بهبود کیفیت مزارع شترمرغ دکتر زمانی پژوهشگر ارشد کشور

آموزش و مشاوره مزرعه شترمرغ از ابتدا تا انتها

پژوهشگر و مروج ارشد کشوری در صنعت شترمرغ دارای سابقه 25 ساله تولید دام و طیور که 15 سال آن تخصصی و حرفه ای روی شترمرغ بوده و مقالات معتبر چاپ شده در ژورنال های معتبر خارجی و داخلی مانند انیمال ساینس کانادا و کنگره های علوم دامی کشور مانند هفتمین کنگره علوم دامی کشور و سابقه تدریس چندین ساله در دروس تخصصی پرورش شترمرغ و جوجه کشی دانشگاه جامع علمی کاربردی با توفیق بیش از 85 در صد از فراگیران در صنعت پرورش شترمرغ و آموزش در کلاس های کوتاه مدت و بلند مدت و خصوصی کاربردی و طراحی و نقشه کشی و ارزیابی و توجیه اقتصادی پرورش شترمرغ
تلفن تماس 09132098516 اکبر زمانی
akbar.zamani2020@yahoo.com

"بسم الله الرحمن الرحیم"

مدت مطالعه: 3 دقیقه
صنعت شترمرغ:

شترمرغ به دلیل صرفه اقتصادی بسیار بالا و خواص و فواید اندام های مخلف آن برای بشر توانسته نقش بزرگی در اکثر کشور های توسعه یافته اعمال کند. که این نقش به دلیل هزینه های کم تولید آن و خواص بی شماری که باعث شده است99% شترمرغ با سود دهی بسیار بالا باشد و باقی آن هم دارای سود باشد.
این پرنده به دلیل اینکه دارای جیره غذایی پاین ولی بازدهی بسیار بالا است بسیار مورد توجه کشور های توسعه یافته قرار گرفته از طرفی علاوه بر گوشت این پرنده مزایای بسیار زیادی دارد به طوری که گوشت در مقابل آنان هیچ است!

پر شترمرغ:

پر شترمرغ به دلیل جذب بسیار قوی گرد و غبار و نداشتن پرز در تمیز کردن سرور های مجازی، ماشین های بسیار گران قیمت و لوازم های الکترونیک گران قیمت استفاده می شود همچنین این پر به همین دلایل بسیار مورد توجه افراد خانه دار، مغازه دار و.... گرفته که این امر متاثر از خواص شگفت انگیز این پر است.

Amazon.com: 50pcs 10-15cm Natural Home Decor Ostrich Feathers for Home  Wedding Xmas Party Decoration (White): Kitchen & Dining

چرم شترمرغ:

چرم شترمرغ به دلیلاینکه دارای مقاومت بسایر بالا و خواص شگفت انگیز دیگر است اکثر متخصصان بر این باورند که این حیوان دارای بهترین چرم حتی بهتر از چرم تمساح و .... است که این موضوع هم بسیار مورد توجه تولید کنندگان قرار گرفته است.
Ostrich Leather at Rs 125/foot | शुतुरमुर्ग का चमड़ा - Nuha Leathers,  Vellore | ID: 11871669155

قرنیه چشم شترمرغ:

قرنیه چیم شترمرغ به دلایل شباهت هایی که با قرنیه چشم انسان دارد قابل استفاده در عمل های مربوط به چشم است که بسیار مورد توجه پزشکان است.
 

در پایان می توان گفت شترمرغ به دلیل محصولات متعدد و کیفیت و قیمت بسیار بالای آن و از طرف دیگر راحتی و سهولت در پرورش آن به دلیل جیره غذایی بسیار کم نسبت به حیواناتی مانند:گاو و سایر دلایل کشور های توسعه یافته را وادار به ایجاد مزارع بسیار بزرگ از این محصولمی کند.

  • مشاور پرورش شترمرغ از شروع تا انتها

شترمرغ

مشاور پرورش شترمرغ

مشاوره پرورش شترمرغ

پرورش شترمرغ

نظرات  (۱)

با تشکر فراوان از شما بسیاروبلاگ مفید و مشاوره های عالی ای دارید
پاسخ:
با تشکر از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی