آموزش و مشاوره مزرعه شترمرغ از ابتدا تا انتها

مشاوره شروع پرورش شترمرغ و نکات آن و همچنین بهبود کیفیت مزارع شترمرغ دکتر زمانی پژوهشگر ارشد کشور

ostrich breeding

ostrich breeding

آخرین نظرات

آموزش و مشاوره مزرعه شترمرغ از ابتدا تا انتها

مشاوره شروع پرورش شترمرغ و نکات آن و همچنین بهبود کیفیت مزارع شترمرغ دکتر زمانی پژوهشگر ارشد کشور

آموزش و مشاوره مزرعه شترمرغ از ابتدا تا انتها

پژوهشگر و مروج ارشد کشوری در صنعت شترمرغ دارای سابقه 25 ساله تولید دام و طیور که 15 سال آن تخصصی و حرفه ای روی شترمرغ بوده و مقالات معتبر چاپ شده در ژورنال های معتبر خارجی و داخلی مانند انیمال ساینس کانادا و کنگره های علوم دامی کشور مانند هفتمین کنگره علوم دامی کشور و سابقه تدریس چندین ساله در دروس تخصصی پرورش شترمرغ و جوجه کشی دانشگاه جامع علمی کاربردی با توفیق بیش از 85 در صد از فراگیران در صنعت پرورش شترمرغ و آموزش در کلاس های کوتاه مدت و بلند مدت و خصوصی کاربردی و طراحی و نقشه کشی و ارزیابی و توجیه اقتصادی پرورش شترمرغ
تلفن تماس 09132098516 اکبر زمانی
akbar.zamani2020@yahoo.com

"بسم الله الرحمن الرحیم"

بسیاری از کسانی که تازه با دکتر زمانی اشنا شده اند خواهان اینند که بدانند دکتر زمانی چه نوع خدماتی را در زمینه شترمرغ ارائه می دهد؟
بهتر است بکوییم همه نوع!

دکتر زمانی از کسانی که تازه می خواهند این شغل را انتخاب کنند تا کسانی که دیگر به دلایلی از جله جیره نامناسب، نداسنتن نکات لازم، فطای نامناسب و ... مجبور به جمع کردن مزرعه خود ی شوند را یاری می کند و نتیجه فوق العاده می شود؛ همه آن ها بسیار از مشاوره های دکتر راضی هستند.

مشاوره تخصصی پرورش شترمرغ دکتر اکبر زمانی
به طور کلی بیشتر فعالیت دکتر زمانی به مشاوره افراد تازه وارد به این صنعت برای راه اندازی مزارع بر می گردد اما موارد بسیار زیادی نیز بوده است که فردی به دلیل جیره نامناسب، ندانستن نکات لازم و.... مزرعه ای با کیفیت بالا را دارا نبوده است به همین دلیل از جیره نویسی ها، مشاوره ها، جوجه ها، طراحی های فضای مناسب و... دکتر زمانی استفاده کرده اند و بسیار راضی بوده اند.

متقاضیان محترم که قصد راه اندازی مزرعه پرورش شترمرغ را دارند و از دکتر زمانی کمک میگیرند: جوجه هایی با کیفیت بسیار بالا، جیره نویسی مخصوص منطقه فعالیت، نکات لازم در خصوص آن مرحله از دام و مشاوره های لازم را تا انتهای چند فصل اول و تا زمانی که ان فرد در آن زمینه به تخصص و تبهر لازم برسد ادامه دارد که همین امر سبب یک آرامش خاطر بسیار زیاد برای متقاضیان می گردد.
آموزش و مشاوره مزرعه شترمرغ از ابتدا تا انتها
متاسفانه برخی از افراد خود را متخصص و مجرب در زمینه شترمرغ معرفی می کنند در صورتی که از تجربه و تخصص کافی برخوردار نیستند که این امر مسبب بسیاری از ضرر و زیان های بزرگ در اول کار متقاضیان ورود به این صنعت می شود لذا توصیه می گردد از افراد کم تجربه و دارای تخصص کم استفاده نکنیم تا این موضوع مسبب ضرر و زیانی برای ما نشود.
مشاورپرورش شترمرغ