آموزش و مشاوره مزرعه شترمرغ از ابتدا تا انتها

مشاوره شروع پرورش شترمرغ و نکات آن و همچنین بهبود کیفیت مزارع شترمرغ دکتر زمانی پژوهشگر ارشد کشور

ostrich breeding

ostrich breeding

آخرین نظرات

آموزش و مشاوره مزرعه شترمرغ از ابتدا تا انتها

مشاوره شروع پرورش شترمرغ و نکات آن و همچنین بهبود کیفیت مزارع شترمرغ دکتر زمانی پژوهشگر ارشد کشور

آموزش و مشاوره مزرعه شترمرغ از ابتدا تا انتها

پژوهشگر و مروج ارشد کشوری در صنعت شترمرغ دارای سابقه 25 ساله تولید دام و طیور که 15 سال آن تخصصی و حرفه ای روی شترمرغ بوده و مقالات معتبر چاپ شده در ژورنال های معتبر خارجی و داخلی مانند انیمال ساینس کانادا و کنگره های علوم دامی کشور مانند هفتمین کنگره علوم دامی کشور و سابقه تدریس چندین ساله در دروس تخصصی پرورش شترمرغ و جوجه کشی دانشگاه جامع علمی کاربردی با توفیق بیش از 85 در صد از فراگیران در صنعت پرورش شترمرغ و آموزش در کلاس های کوتاه مدت و بلند مدت و خصوصی کاربردی و طراحی و نقشه کشی و ارزیابی و توجیه اقتصادی پرورش شترمرغ
تلفن تماس 09132098516 اکبر زمانی
akbar.zamani2020@yahoo.com

مشاور پرورش شترمرغ

 

 

روغن شترمرغ

اثر جادویی روغن شتر مرغ
روغن شترمرغ از گذشته تا کنون به عنوان یک محصول بسیار با کیفیت و معجزه آسا برای مصارف پوستی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد .انواع اسید های آمینه ، اسید های چرب مصنوعی مانند امگا 3-6-9 و علی الخصوص ویتامین A در روغن شتر مرغ به فراوانی یافت می شود . این روغن تاثیر ویژه ای در سلامتی و شادابی پوست انسان دارد . شباهت بسیار زیادی بین اسید های چرب پوست انسان و اسید های چرب شترمرغ وجود دارد .

 

مشاور تخصصی پرورش شترمرغ

 

 

روغن شترمرغ


جالب است بدانید که مولکول هایی که در اسید های چرب شتر مرغ وجود دارند بسیار کوچک هستند از این رو  به راحتی در پوست نفوذ کرده و مهم تر از همه مانند بسیاری از کرم های پوستی باعث بسته شدن منافذ پوست نمی شوند . مطلب حائز اهمیت این است که در شامپو ها ، صابون ها ، لوسیون ها و انواع مختلفی از محصولات آرایشی و همچنین بهداشتی از روغن شتر مرغ به دلیل خصوصیت خاصی که دارد بهره می گیرند .

علاوه بر این می توان روغن شتر مرغ را به تنهایی به عنوان یک محصول بی نظیر برای پوست مورد استفاده قرار داد. در گذشته جهت بهبودی برخی بیماری های پوستی مانند اگزما، آفتاب سوختگی ، ترک خورد لب ها ، درماتیت لکه های قرمز روی پوست ، موهای خشک ، خراشیدگی و خشکی پوست از روغن شتر مرغ به دلیل اثر معجزه اسایش استفاده می کردند.

 

 

 

دکتر اکبر زمانی مشاور و آموزشگر پرورش شترمرغ

مدرس دروس پرورش و جوجه کشی شترمرغ وعضو کمیته علمی دانشگاه

دکتری علوم طیور با تخصص شترمرغ از تربیت مدرس تهران

Dr Zamani-PHD-TMU-PS-OSTRICH-IRAN

14 سال سابقه مزرعه داری حرفه ای تحقیقی پژوهشی در کشور 

پژوهشگر و مروج ارشد کشوری در صنعت شترمرغ

09132098516

akbarzamani.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی