آموزش و مشاوره مزرعه شترمرغ از ابتدا تا انتها

مشاوره شروع پرورش شترمرغ و نکات آن و همچنین بهبود کیفیت مزارع شترمرغ دکتر زمانی پژوهشگر ارشد کشور

ostrich breeding

ostrich breeding

آخرین نظرات

آموزش و مشاوره مزرعه شترمرغ از ابتدا تا انتها

مشاوره شروع پرورش شترمرغ و نکات آن و همچنین بهبود کیفیت مزارع شترمرغ دکتر زمانی پژوهشگر ارشد کشور

آموزش و مشاوره مزرعه شترمرغ از ابتدا تا انتها

پژوهشگر و مروج ارشد کشوری در صنعت شترمرغ دارای سابقه 25 ساله تولید دام و طیور که 15 سال آن تخصصی و حرفه ای روی شترمرغ بوده و مقالات معتبر چاپ شده در ژورنال های معتبر خارجی و داخلی مانند انیمال ساینس کانادا و کنگره های علوم دامی کشور مانند هفتمین کنگره علوم دامی کشور و سابقه تدریس چندین ساله در دروس تخصصی پرورش شترمرغ و جوجه کشی دانشگاه جامع علمی کاربردی با توفیق بیش از 85 در صد از فراگیران در صنعت پرورش شترمرغ و آموزش در کلاس های کوتاه مدت و بلند مدت و خصوصی کاربردی و طراحی و نقشه کشی و ارزیابی و توجیه اقتصادی پرورش شترمرغ
تلفن تماس 09132098516 اکبر زمانی
akbar.zamani2020@yahoo.com

خصوصیات رفتاری شترمرغ

 

خصوصیات و رفتار

سازگاری شتر مرغ

 

شتر مرغ بسیار سازگار است و در شرایط سخت رشد می کند. از  راه های بسیاری برای تنظیم دمای بدن ، مانند نداشتن بال در ران ها با بال های خود به از دست دادن گرما کمک می کنند و در هنگام هوای گرم ، با بلند کردن و حرکت بال های خود ، نسیم ملایم ایجاد می کنند. پرها عایق عالی هستند وانتقال گرما را به حداقل می رسانند و باعث ممانعت از افزایش گرما در اثر تابش مستقیم خورشید و همچنین باعث ممانعت از کاهش گرما در شب های بیابانی سرد می شوند.

 

رفتار شتر مرغ

شترمرغ ها کاملاً دارای فعالیت روزانه هستند. آنها بیشتر ساعات نور روز روی پای خود می ایستند  مگر در مواردی که استراحت  کند. آنها همواره در غروب می نشینند و در طول شب تقریباً غیرفعال می مانند.

 

جوجه ها و پرندگان نیمه بالغ کاملاً اجتماعی هستند و همیشه در گروه های کوچک باقی می مانند. بعد از بلوغ نیمه اجتماعی هستند و تمایل دارند برای مدت کوتاه بصورت جمعی با شند. شتر مرغ ها مانند شترها ، می توانند برای جستجوی غذا و آب برای مسافت های طولانی سفر کنند.

 

دکتر اکبر زمانی متخصص پرورش شترمرغ

  • جهت تماس و در یافت اطلاعات بیشتر با شماره 09132098516تماس حاصل فرمایید .

                                                نظر خود را در قسمت زیر درج کنید .                      

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی