آموزش و مشاوره مزرعه شترمرغ از ابتدا تا انتها

مشاوره شروع پرورش شترمرغ و نکات آن و همچنین بهبود کیفیت مزارع شترمرغ دکتر زمانی پژوهشگر ارشد کشور

ostrich breeding

ostrich breeding

آخرین نظرات

آموزش و مشاوره مزرعه شترمرغ از ابتدا تا انتها

مشاوره شروع پرورش شترمرغ و نکات آن و همچنین بهبود کیفیت مزارع شترمرغ دکتر زمانی پژوهشگر ارشد کشور

آموزش و مشاوره مزرعه شترمرغ از ابتدا تا انتها

پژوهشگر و مروج ارشد کشوری در صنعت شترمرغ دارای سابقه 25 ساله تولید دام و طیور که 15 سال آن تخصصی و حرفه ای روی شترمرغ بوده و مقالات معتبر چاپ شده در ژورنال های معتبر خارجی و داخلی مانند انیمال ساینس کانادا و کنگره های علوم دامی کشور مانند هفتمین کنگره علوم دامی کشور و سابقه تدریس چندین ساله در دروس تخصصی پرورش شترمرغ و جوجه کشی دانشگاه جامع علمی کاربردی با توفیق بیش از 85 در صد از فراگیران در صنعت پرورش شترمرغ و آموزش در کلاس های کوتاه مدت و بلند مدت و خصوصی کاربردی و طراحی و نقشه کشی و ارزیابی و توجیه اقتصادی پرورش شترمرغ
تلفن تماس 09132098516 اکبر زمانی
akbar.zamani2020@yahoo.com

مشاور پرورش شترمرغ

 

 

از کاربردهای دیگرزئولیت ها ( آنزیمت ها ) در صنعت طیور، استفاده از این ماده در کنترل سختی آب می باشد. بنحوی که با استفاده از آنها سختی آب تا حد بسیار زیادی کاهش یافته و آب مصرفی آشامیدنی طیور کاملاً در حد استاندارد و مناسب خواهد شد.
یکی دیگر از موارد کاربردی آنها در صنعت طیور کاهش قابل ملاحظه موارد وقوع بیماری دیسکندروپلازی استخوان درشت نی در طیور گوشتی است که البته این خاصیت در صورتی بروز می نمایدکه در جیره های طیور بهمراه ویتامین A تجویز نماییم.

مشاور تخصصی پرورش شترمرغ

 


زئولیتها ( آنزیمتها ) همچنین بخاطر ظرفیت تخلخل بالای خود علاوه برافزایش ظرفیت کلی دستگاه معده ای – روده ای طیور باعث جذب انواع مواد سمی از دستگاه گوارش طیور از جمله انواع سموم ارگانوفسفره شده و بنابراین امکان بروز مسمومیت های رایج با مواد شیمیایی رادر طیور کاهش می دهند. همچنین در طیور تخمگذار در صورتیکه همراه با ویتامین A مصرف شوند، باعث استحکام پوسته تخم مرغ شده و ضایعات مربوط به شکستگی تخم مرغ را کاهش می دهد.
بنابراین در مجموعه می توان چنین عنوان کرد که زئولیت ها ( آنزیمت ها ) از جهات مختلف در صنعت طیور کاربرد وسیعی دارند و در صورتیکه بدرستی در جیره طیور مورد استفاده قرار داده شوند، فواید قابل ملاحظه ای را برای صنعت مرغداری دربردارند.

دکتر اکبر زمانی

دکتری علوم طیوربا تخصص شترمرغ

مشاور پرورش شترمرغ

09132098516

akbarzamani.ir

لطفا ثبت نظرات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی